Kontakt

Email:lusitania@chatadesna.cz

Napište nám

Kudy k nám

Pokud pojedete autem z Prahy po liberecké dálnici R10 a R35, sjeďte výjezdem 33 na Jablonec n. Nisou silnicí I/65 (alternativní cesta přes Železný Brod je malebnější, leč pomalejší) a pokračujte ve směru na Tanvald a Harrachov (silnice č.14, dobře značeno). V Tanvaldu se dál držte silnice na Harrachov, na město Tanvald již plynule navazuje Desná. V městečku jeďte po hlavní ulici (Krkonošská), až po pravé ruce minete výraznou žlutou budovu Penzionu Slunečnice, odbočíte za večerkou a směnárnou doleva (na Albrechtice a Josefův důl) do ulice Údolní, minete vlevo stojící starou budovu hotelu Bolson a pokračujete touto ulicí až ke kostelu Nanebevzetí P. Marie (cca 1 km). Hned za ním odbočte doprava a stoupejte úzkou asfaltkou do kopce (ulice Zásnubní, pozor na obousměrný řídký provoz). Na velké křižovatce v sedle se držte vlevo na hlavní cestě, která se již jmenuje Sokolská a stoupá přímo do kopce, mezi finskými domky a zahrádkářskou kolonií. Jakmile zmizí poslední známky souvislého osídlení, uvidíte již před sebou na konci staré aleje bílou budovu Sokolské chaty, která stojí na křižovatce ulic Sokolská a Výletní. Zde odbočte vpravo a pokračujte polní cestou asi 100m, v zatáčce přímo u cesty nemůžete minout naši chatu – částečně dřevem obloženou a částečně oranžovou jednopatrovou budovu. V případě sněhové nadílky nebývá cesta od Sokolské chaty směrem k nám prohrabaná, a budete muset vůz zanechat u Sokolské chaty – za mírný poplatek jsou zde připravena parkovací místa.

Jak se k nám dostanete?
Klikněte na mapu a můžete si naplánovat cestu k nám.

Pro nemotorizované návštěvníky doporučujeme výhodné přímé autobusové spojení Praha – Desná (odjezdy z Černého mostu několikrát denně – orientačně v 10:15, 14:20, 15:00, 17:20). Jednosměrná jízdenka stojí asi 135 Kč, jízda trvá přibližně 2 hodiny a 20 minut. Více informací na www.idos.cz .
Existuje také vlakové spojení s přestupem v Tanvaldu nebo Jablonci nad Nisou. Když vyjdete z nádražní budovy stanice Desná, pokračujte rovně přes mostek na ulici Údolní, která vede z centra ke kostelu (dejte se zde doleva a dál následujte pokyny pro automobilisty).

Pro hosty, kteří přijedou vlakem či autobusem, lze po předchozí domluvě zajistit odvoz na chatu i zpět při ukončení pobytu.

Po předchozí domluvě lze zajistit i dopravu osobním vozidlem z Prahy či ze Slánska za výhodných cenových podmínek (pro max. 4 osoby ).

Pro přesnou lokalizaci chaty doporučujeme interaktivní mapu Desné , kam zadáte Desná I. 24; druhou možností je  http://www.mapy.cz, kam zadáte Desná, Výletní 24.